Usluge

U našoj ordinaciji mozete dobiti stomatološke usluge iz svih oblasti stomatologije:

Bolesti zuba i endodoncije

Karijes je oboljenje čvrstog zubnog tkiva. Jedino njegovim potpunim uklanjanjem možete vratiti zdravlje Vašim zubima. Karijes može prouzrokovati mnogobrojne koplikacije, od bola,do prestanka vitaliteta zuba pa sve do njegovog preloma i gubitka zuba. U ordinaciji A DENTISTREE možete izlečiti svoje zube postavljanjem kompozitnih ispuna (belih plombi), endodontskim lečenjem (lečenjem zubnog živca), u zavisnosti od toga koliko je karijes napredovao. Karijes zuba često ne daje nikakve simptome, zato nam se javite još danas kako biste besplatnim pregledom u našoj ordinaciji obezbedili zdravlje Vašim zubima!

Fiksne i mobilne protetike

Gubitak makar i jednog zuba dovodi do velikih promena u Vašim ustima. Odnos izmedju zuba, mekih tkiva, kao i kosti biva potpuno narušen. Ne dozvolite da gubitak zuba, nefunkcionalnost i nezadovoljavajuća estetika utiču na kvalitet Vašeg života. Nije važno da li želite da nadoknadite jedan zub ili ceo zubni niz, naš tim lekara vrši detaljnu analizu i predlaže Vam najbolje rešenje za Vaš slučaj. Od metalokeramičkih ili bezmetalnih kruna, preko faseta (vinira) pa sve do svih vrsta proteza- u rukama naših specijalista protetike ste sigurni!

Oralne hirurgije i implantologije

Usled karijesa i njegovih komplikacija mnogi zubi su osuđeni na vađenja. U suprotnom mogu dovesti do velikih infekcija i ugroziti opšte zdravlje! Vađenje zuba, uklanjanje periapikalnih procesa (cista), vađenje umnjaka samo su neki od hirurških zahvata kojim možete eliminisati infekciju iz Vašeg organizma. Gubitak zuba koji je indikovan za vađenje ne treba da Vas plaši – ugradnjom implantata lako možete nadoknaditi taj zub!

Parodontologije i oralne medicine

Parodontopatija je kompleksno oboljenje koje zahvata gingivu, kost, periodoncijum i koren zuba. Inflamacija desni, njihovo povlačenje, stvaranje parodontalnih džepova, nakupljanje kamenca, labavljenje, promena položaja i naposletku gubitak zuba su neki od simptoma parodontopatije. Ako ste primetili da imate neke od ovih simptoma javite nam se kako bismo na vreme zaustavili napredovanje ovog vrlo agresivnog i veoma rasprostranjenog oboljenja!

Preventivne i dečje stomatologije

Oralna higijena Vaših mališana je nešto čemu ih Vi morate naučiti! Posavetujte se sa nama i rado ćemo Vas uputiti u najsavremenije protokole i načine održavanja higijene dece. Preventiva je nešto na čemu se svakodnevno mora raditi! Mlečni zubi su podjednako važni kao i stalni! Dođite sa Vašim mališanima u ordinaciju A DENTISTREE i naučite ih dobrim životnim navikama!

Ortodoncije

Bilo da se radi o Vama ili Vašem mališanu- naš ortodont ima rešenje! Nije važno da li se radi o mobilnom ili fiksnom aparatu jedno je zagarantovano- savršen zubni niz!